Grimmy
Najväčšia umelecká tanečná škola na Slovensku sa rozhodla po 20. rokoch práce kompletne prekopať a oživiť komunikáciu značky.
Stratégia — Identita — Web — Produkcia — Copywriting — Merkantílie — Kampaň

IDENTITA
Symbolom umeleckej školy sa stal trojfarebný diamant. Tri farby, pretože má škola pobočky v troch mestách a diamant, pretože je škola stabilnou, silnou a úspešnou značkou s bohatou históriou.

WEBSTRÁNKA
Pestré farby, čisté tvary a fotky tanečníkov, ktoré oživujú web. Jeho primárnym cieľom je odprezentovať kvality umeleckej školy a záujemcom poskytnúť prehľadné informácie o tom, ako sa stať členmi umeleckej školy.

KAMPAŇ
Kampaň zápisu nových členov umeleckej školy sa tvorí každoročne pre online a offline prostredie pomocou bilboardov, citylightov, bannerovej a video reklamy na sociálnych sieťach.


