Grimmy

Najväčšia umelecká tanečná škola na Slovensku sa rozhodla po 20. rokoch práce kompletne prekopať a oživiť komunikáciu značky.

Stratégia — Identita — Web — Produkcia — Copywriting — Merkantílie — Kampaň

IDENTITA

Symbolom umeleckej školy sa stal trojfarebný diamant. Tri farby, pretože má škola pobočky v troch mestách a diamant, pretože je škola stabilnou, silnou a úspešnou značkou s bohatou históriou.

WEBSTRÁNKA

Pestré farby, čisté tvary 
a fotky tanečníkov, ktoré oživujú web. Jeho primárnym cieľom je odprezentovať kvality umeleckej školy a záujemcom poskytnúť prehľadné informácie o tom, ako sa stať členmi umeleckej školy.

KAMPAŇ

Kampaň zápisu nových členov umeleckej školy sa tvorí každoročne pre online a offline prostredie pomocou bilboardov, citylightov, bannerovej a video reklamy na sociálnych sieťach.

MERCH

Cieľom tvorby touchpointov je zvyšovať obľúbenosť a vzťah k značke u členov umeleckej školy a jej fanúšikov. Rovnako tak zvyšujeme nárast povedomia o značke u cieľových skupín a verejnosti.

GRIMMY DANCE CUP

Umelecká škola organizuje každoročne jednu z najväčších tanečných súťaži na Slovensku. Pre túto udalosť sme pripravovali celú marketingovú komunikáciu.

,,Spolupráca bola pre nás obrovskou pomocou a som veľmi rada, že som urobila také dobré rozhodnutie. Výsledok stojí za to.''

Ingrid Fabian
Founder GRIMMY

+60%

Organická návštevnosť webu

+100%

Nových členov školy
Ďalšie projekty

Vytvorme spolu niečo špeciálne