ARMPEK
Jeden z najväčších predajcov army a outdoor produktov na Slovensku sa rozhodol expandovať a zatraktívniť svoju komunikáciu.
Stratégia — Identita — E-shop — Produkcia — Copywriting — Kampaň — Merkantílie
IDENTITA
Vydržať 20 rokov na trhu si vyžaduje poriadny náboj a zanietenosť pre vec. Tak vznikla identita značky, ktorá je odrazom zápalu majiteľa ARMPEK, ale aj zápalu jeho cieľových skupín do daného odvetvia.


E-SHOP
Atmosféra e-shop riešenia je definovaná výraznými dizajnovými prvkami, prehľadným vetvením v mega menu a množstvom technických personalizovaných riešení.

KOMUNIKÁCIA
Všetky cieľové skupiny zákazníkov prepája vášeň pre akciu. Tak vznikol claim značky a subbrand Passion for action, ktorý chce značka ďalej rozvíjať v podobe novej kolekcie vlastného oblečenia.


MERKANTÍLIE
Cieľom značky je byť blízko k zákazníkovi a priniesť mu čo najlepší zážitok v každom bode, v ktorom sa so značkou zákazník stretne. Od toho slúžila výroba drobných pozorností.
PRODUKCIA
Súčasťou tvorby bola taktiež fotoprodukcia, ktorá zachytáva atmosféru značky, produktov, tímu a kamennej predajne. Aj vďaka tomu rastie dôvera k nákupu v e-shope.


