ARMPEK

Jeden z najväčších predajcov army a outdoor produktov na Slovensku sa rozhodol expandovať a zatraktívniť svoju komunikáciu.

Stratégia — Identita — E-shop — Produkcia — Copywriting — Kampaň — Merkantílie

IDENTITA

Vydržať 20 rokov na trhu si vyžaduje poriadny náboj a zanietenosť pre vec. Tak vznikla identita značky, ktorá je odrazom zápalu majiteľa ARMPEK, ale aj zápalu jeho cieľových skupín do daného odvetvia.

E-SHOP

Atmosféra e-shop riešenia je definovaná výraznými dizajnovými prvkami, prehľadným vetvením v mega menu a množstvom technických personalizovaných riešení.

KOMUNIKÁCIA

Všetky cieľové skupiny zákazníkov prepája vášeň pre akciu. Tak vznikol claim značky a subbrand Passion for action, ktorý chce značka ďalej rozvíjať v podobe novej kolekcie vlastného oblečenia.

MERKANTÍLIE

Cieľom značky je byť blízko k zákazníkovi a priniesť mu čo najlepší zážitok v každom bode, v ktorom sa so značkou zákazník stretne. Od toho slúžila výroba drobných pozorností.

PRODUKCIA

Súčasťou tvorby bola taktiež fotoprodukcia, ktorá zachytáva atmosféru značky, produktov, tímu a kamennej predajne. Aj vďaka tomu rastie dôvera k nákupu v e-shope.

“Kreatívna, profesionálna a ústretová spolupráca. Výsledok práce predčil všetky naše očakávania.”

Peter Kubík
Founder ARMPEK

Nárast

Objednávok a poznateľnosti
Ďalšie projekty

Vytvorme spolu niečo špeciálne