KAAN
Rodinná pražiareň mala názov, kvalitnú kávu a drive začať. A tak sa obrátila na nás, aby sme pre ňu pripravili všetko, čo je potrebné pre naštartovanie značky.
Stratégia — Identita — E-shop — Produkcia — Copywriting — Social media kit — Produktový dizajn

ZNAČKA
Značka KAAN je postavená na komunikácii, ktorá je jednoduchá, ale nie nudná. Zapamätateľná, ale nie vtieravá. Postavená v prvom rade na kvalitnom produkte, rodinnej atmosfére a láske k remeslu.



E-SHOP
E-shop vytvorený pre B2C a B2B zákazníkov so zapamätateľným dizajnom ujednoteným s identitou značky a s jednoduchým nákupným procesom.

KOMUNIKÁCIA
Tí žltí. Taký bol cieľ pri tvorbe značky, ktorej farba je jedným zo základných poznávacich znakov na odlíšenie sa a oddelenie sa od širokej konkurencie.
PRODUKTOVÝ DIZAJN
Navrhli sme výrazný, no minimalistický obal, ktorý je vďaka svojej farbe ľahko rozpoznateľný v regáloch obchodov, kaviarní, ale aj v digitálnom prostredí.
PRODUKCIA
Súčasťou našej práce bola tvorba všetkých ďalších produkčných materiálov potrebných na dlhodobé pôsobenie na trhu a komunikaciu so zákazníkom.
