KAAN

Rodinná pražiareň mala názov, kvalitnú kávu a drive začať. A tak sa obrátila na nás, aby sme pre ňu pripravili všetko, čo je potrebné pre naštartovanie značky.

Stratégia — Identita — E-shop — Produkcia — Copywriting — Social media kit — Produktový dizajn

ZNAČKA

Značka KAAN je postavená na komunikácii, ktorá je jednoduchá, ale nie nudná. Zapamätateľná, ale nie vtieravá. Postavená v prvom rade na kvalitnom produkte, rodinnej atmosfére a láske k remeslu.

E-SHOP

E-shop vytvorený pre B2C a B2B zákazníkov so zapamätateľným dizajnom ujednoteným s identitou značky a s jednoduchým nákupným procesom.

KOMUNIKÁCIA

Tí žltí. Taký bol cieľ pri tvorbe značky, ktorej farba je jedným zo základných poznávacich znakov na odlíšenie sa a oddelenie sa od širokej konkurencie.

PRODUKTOVÝ DIZAJN

Navrhli sme výrazný, no minimalistický obal, ktorý je vďaka svojej farbe ľahko rozpoznateľný v regáloch obchodov, kaviarní, ale aj v digitálnom prostredí.

PRODUKCIA

Súčasťou našej práce bola tvorba všetkých ďalších produkčných materiálov potrebných na dlhodobé pôsobenie na trhu a komunikaciu so zákazníkom.

,,V Lemon and Lime sú ústretoví, priami a ľudskí. Jednoznačne odporúčame. Vďaka výsledku ich práce s nami ľudia spolupracujú a nakupujú u nás.''

Karol Kraus
Founder KAAN

250+

Organických návštev mesačne

Desiatky

Objednávok mesačne
Ďalšie projekty

Vytvorme spolu niečo špeciálne