Jahodové mesto

Vytvorili sme novú komunikáciu pre tretie najväčšie mesto na Slovensku. Zapamätateľná a atraktívna, aby prilákala turistov z celého sveta.

Stratégia — Web — E-shop — Produkcia — Copywriting — Merkantílie — Produktový dizajn

IDENTITA

Celý nápad projektu Jahodové mesto je postavený na historických dátach a romantizujúcich legendách mesta Prešov. To tvorí ideový základ pre komunikáciu, ktorá dáva zmysel.

PREZENTÁCIA

Vízia projektu bola predstavená pozvaným hosťom, ktorí reprezentujú podnikateľské prostredie mesta Prešov. Cieľom bolo vtiahnuť ich do projektu a získať spätnú väzbu.

WEBOVÁ STRÁNKA

Dôležitou súčasťou projektu je moderný portál, ktorý ponúka priestor na prezentáciu mesta, jeho okolia a lokálnych poskytovateľov služieb. Multijazyčný web je pomôcka, kde turista nájde takmer všetko.

E-SHOP

Súčasťou webovej stránky je aj e-shop, ktorý ponúka predaj spomienkových predmetov. Slúžiť majú ako darček alebo milá spomienka na mesto, ktoré chutí.

PRODUKTOVÝ DIZAJN

Jahodovica, čokoládové pralinky, šiltovky a tričká sú prvé originálne produkty, ktoré sme tvorili na mieru pre Jahodové mesto. Touchpointy majú prinášať nápaditý, kvalitný a originálny zážitok.

JAHODOVÁ NOC

Identitu značky oživujeme do zážitku, ktorý je možné aj reálne ovoňať a ochutnať prostredníctvom Jahodovej noci. Unikátneho podujatia, ktoré oživuje ulice mesta Prešov.

,,Vďaka za zodpovedný prístup a kvalitnú prácu. Spolupráca a jej výsledky posunuli našu organizáciu do nových dimenzií.''

Marián Beliš
Founder JAHODOVÉ MESTO

Tisíce

Ľudí navštevuje podujatia

Tisíce

Ľudí sú fanúšikom značky
Ďalšie projekty

Vytvorme spolu niečo špeciálne